Home > Resursai > Tiksliojo modeliavimo resursas

Tiksliojo modeliavimo resursas

precision_small.png Neseniai (nors ir pernai) BlenderNation pranešė, jog galima parsisiųsti visai neblogą pamoką apie tikslujį modeliavimą. Nors tiksliau gal tai reikėtų vadinti pamokų rinkiniu. Šis dokumentas paremtas jau ankčiau internete pasirodžiusia pamoka kaip sukurti guolį, kuri taip pat buvo sulaukusi susidomėjimo.

Tikslusis modeliavimas(precision modelling) nuo kitų modeliavimo rūšių skiriasi tuo, kad čia labai svarbu mato vienetai, figūrų tikslumas ir dažniausiai modeliai būna sudaryti iš didelio polygonų skaičius, nes neretai pagal šiuos modelius gaminamos realios detalės. Tiksliuoju modeliavimu taip pat galima pavadinti ir architektūros ar interjero modeliavimą, kada pasirenkamas norimas tikslumas ir jo laikomasi.

Ši pamoka gera tuo, kad autorius pradeda nuo pat pradžių – ją gali skaityti ir naudotis žmogus, anksčiau nematęs blenderio. Trumpai apžvelgtos visos objektų būsenos, manipuliavimo metodai, redagavimo piremonės, ir tik po to prieinama prie konkrečios pamokos temos. Nors, mano manymu, pradinė informacija yra per daug glausta, kad realiai iš jos išmokti naudotis blenderiu, tačiau prisiminti ir pasikartoti pagrindus visada sveika.

Pamokoje rasite paprasčiausius modeliavimo sprendimus ir dažniausiai naudojamas veiksmų sekas. Pvz. kaip padaryti detalę užapvalintais kampais, kaip naudotis pasukimo (spin) įrankiu ir pan. Kartais ir mokant pagrindus ir žinant kaip naudotis įrankiais neaišku kurį iš galimų sprendimo būdų geriausia pasirinkti. Šioje pamokoje rasite kaip pasirinktas sprendimas įgyvendinamas, ir koks to rezultatas.
Deja, kaip ir visi mano aprašomi išoriniai resursai, ši pamoka parašyta anglų kalba, autorius Robert Burke. Ją rasite rab3d.com svetainėje, parsisiųsti galite tiesiai iš čia (pdf failas). Sėkmės mokantis.

Categories: Resursai Tags:
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.