BlenderArt magazine #13
Huh, sunkios buvo paskutinės kelios savaitės. Per tą laiką netgi spėjo išeiti naujas BlenderArt žurnalas. Šis numeris skirtas “Fantasy” temai. Kaip visada, pusė numerio – pamokos, kita – darbo proceso aprašymai (“making-of”). Kas dažniau lankosi blenderartists.org ras nemažai diskutuotų ir matytų darbų. Man įdomiausi pasirodė straipsneliai apie darbo procesą “Andy tear liquid tubes” (labai įspūdingos medžiagos ir technika), bei “Glass girl”(šiaip geras darbas), abu iš darbo proceso aprašymų skyriaus. Taip pat yra ir kitų labiau su medžiagomis susijusių pamokų – kaip sukurti vandenyno dugna, vandens atspindžius ant jo ir pan.
Kitas, atskiro paminėjimo vertas straipsnelis – “Using AutoMasonry script”. Tai aprašymas kaip naudotis skriptu, generuojančiu objektus, sudarytus iš plytų. Dažnas iš mūsų yra daręs kažką panašaus į pilį ar senovinį namą, ir esminis sprendimas sienų atžvilgiu būdavo tekstūra, geriausiu atvejų su pagerintu “bump-mapping”. Tai, savaime suprantama, atitinkamai atsiliepdavo vaizdelio kokybei. Su šiuo skriptu galima sukurti sienas iš atskirų plytų, o kas man pasirodė įdomiausia – ne tik sienas, bet ir bokštus, grindinio kelius, bet kokį paviršių, kuris sudarytas iš atskirų blokų. Panašu, kad skriptas nesunkiais suvaldomas, bet gali būti sunkiau suvaldyti atskirų blokų medžiagas. Pirma pritaikymo mintis atėjusi man į galvą – ar įmanoma tuos blokus pajungti prie fizikos varikliuko ir susimuliuoti sienos griovimą? Tikrai reiks išbandyti, jum destrukcija – prigimtinis dalykas 🙂 Žodžiu, nors ne pilnai išbaigtas, tačiau į skriptų kolekciją trauktinas daiktas.
Žurnalą galite parsisiųsti kaip visada, gero skaitymo ir anglų kalbos tobulinimo.
geras numeris, daug naujo pramokau 🙂