Naujos laidos – Blender 2.60
Taip jau išėjo, kad nepranešiau apie rugpjūčio mėnesį išėjusią 2.59 versiją, kurioje buvo ištaisyta virš 140 defektų, pagerintas stabilumas.
O štai prieš kelias dienas buvo įžengta į naują versijų erą – 2.6x su pirmaja laida 2.60. Jei 2.5x versijose buvo vykdomi 2.50 planai ir stengiamasi užbaigti visas suplanuotas galimybes išsaugant stabilumą, tai su 2.60 yra įvedama visa aibė naujų projektų, kurie versija po versijos bus integruojami ir šlifuojami. Aibė „Google Summoer of Code“, GSoC Blender tobulinimo projektų buvo žaismingai pavadinta “mišraine”, nes kiekvienas iš sub-projektų turėjo ingrediento pavadinimą. Vieni įdomesnių – kameros sekimo galimybės, skirtos daryti video ir CG sintezei („Tomato“, pomidoro projektas), Sculpt galimybių tobulinimas („Onion“, svogūno projektas) ir t.t. Projektai bus įkomponuojami palaipsniui, kad nekiltų didelės sumaišties. 2.60 laidoje mus jau pasiekė:
- Sąsajos vertimo galimybių tobulinimas („Garlic“, česnako projektas)
- 3D audio, erdvinio garso galimybės animacijai („Pepper“, pipiro projektas)
- BGE patobulinimai (navigacijos objektai)
- Pora naujų modifikatorių
- Python API išplėtimas
- Kiti patobulinimai ir pagreitinimai
Kitose 2.6x dalyse bus integruoti ilgai lauktas BMesh, pakeisiantis visą modeliavimą ir su juo susijusius įrankius (kartu su „Avocado“ projektu), naujas Cycles renderis, kurio pradines versijas labai entuziastingai priėmė vartotojai. Ir visa tai dar šiemet 🙂
2.60 versijos aprašymas, ir parsisiuntimo tinklalapis, kaip visada.