Pamoka: modeliavimo pagrindai
Nors pavadinimas ir kalba apie pagrindus, tačiau šioje pamokoje nesigilinsiu į grybavimą erdvėje, perspektyvų pasirinkimą, matymo kampo keitimą. Taigi, pradžiai apie tai.
Ko čia nebus mokoma
Nors pamokų apie paprasčiausius dalykus anksčiau nedariau, bet čia neaprašinėsiu, kad blenderyje pagal nutylėjimą reikalinga pelė su ratuku, kad objektas pažymimas dešiniu pelės klavišu jei nenurodyta kitaip, kad laikant vidurinį pelės klavišą (ratuko klavišą) yra sukinėjama aplink matymo centrą (kuris padedamas kairiu pelės klavišu), o ratukas pritraukia ir tolina nuo centro (zoom).
Taip pat neaiškinsiu skaičių klaviatūros (numpad) svarbos šioje programoje: kad ant skaičių išsidėsčiusios perspektyvos skirtingų ašių atžvilgiu (1 – xz plokštuma: „front“, 3 – zy: „right“, 7 – xy: „top“), 5 keičia perspektyvos tipą o 0 (nulis) parodo ką renderins aktyvi kamera. Visa tai jau turėjote žinoti prieš atsiversdami šią pamoką 🙂 Beje, dalis šių dalykų jau buvo BGE pamokoje.
Read more…