Home > Naujienos, Įdomybės > Artėjantis modeliavimo perversmas

Artėjantis modeliavimo perversmas

Jokiu būdu nerekomenduoju užsikrėsti entuziazmu ir užmiršus dabartį gyventi vien artėjančiomis permainomis. Toks posakis tinka viskam, bet kalbant apie Blender – reikia naudoti dabartinę versiją ir mokytis, kurti su ja.

Tačiau viena ateinančios 2.50 versijos naujų galimybių apžvalga padarė įspūdį. Tai tikrai pakeis visą modeliavimo eigą. Seniems modeliavimo vilkams reikės keisti įpročius, o nauji vartotojai neįsivaizduos modeliavimo be tokių galimybių. Kalbu apie BMesh – naują būdą valdyti objektų (Mesh) duomenis, tai yra viršūnes, kraštines, paviršius (Faces) ir paviršių grandines (face/edge loops). Tai bus kitų programų naudojamų metodų analogas, leidžiantis naudoti paviršius (Faces), turinčius neribotą kiekį viršūnių ir kraštinių (NGons). Nežinantiems priminsiu – šiuo metu Blenderyje paviršius gali turėti tik 3 arba 4 viršūnes/kraštines. Dėl to, norint detalizuoti jau esančio objekto dalį reikia imtis įvairių triukų, kad naujos detalės gražiai įsilietų į esantį objektą, nesugriaunant paviršių grandinių. Ateinančioje versijoje tokios problemos nebebus. Tačiau tai nėra pagrindinis BMesh tikslas. Jis skirtas sukurti naują būdą saugoti ir keisti objekto savybes – viršūnių svorius, paviršių grandines, modifikatorius ir aišku pačius paviršius.

Viską detaliau pamatysite patys šiame ture (anglų kalba). Beje, šis vaizdo klipas susuktas žmogaus, kuris padarė keletą (aštuonis, jei tiksliau) paskutinių Blender 2.50 turų. Juos galite pamatyti Blenderlabrat (Michael Fox) tinklaraštyje.

Categories: Naujienos, Įdomybės Tags:
  1. September 6th, 2009 at 01:08 | #1

    nu ka vis labiau noris gaut 2.5 versija kuo greiciau tikrai dabar ziauriai uzknisa kai reik hardkorint su trikampiais 2.49versijoj 🙂 jei atsiras atliekamo kapitalo reiktu ir paremt durian

  2. cloo
    September 6th, 2009 at 15:57 | #2

    nebaigtą 2.5 windows`ams galima gauti iš http://graphicall.org/builds/index.php

  3. September 8th, 2009 at 22:13 | #3

    Kas diena užsuku ir parsisiunčiu naujausią ‘builda’. Taip smagu stebėti, kaip Blenderis tobulėja. Beje, šių metų birželio mėn. Windozems pasakiau ATIA ir visai nesigailiu 🙂

  4. September 15th, 2009 at 19:16 | #4

    o reik pasveikint del vindozes tai cgex gal ir tutorialu paskui pakursi nes speju 2.5 blendrio UI bus visiskai naujas pasaulis kuri per savaite kazi ar ikas eilinis vartotoja skaip pvz as :/ as gal palauksiu baigtos versijos nes perdaug laiko prarasta butu zaidziant su keliom naujovem tik

  5. September 25th, 2009 at 20:56 | #5

    Kol kas ten viskas labai kaitaliojais ir paluzineja karts nuo karto, tad tutorialams dar reikia luktereti bent iki spalio pabaigos, kai bus ishleista pirma beta….

  6. Loist
    October 1st, 2009 at 19:18 | #6

    Net seilė varva kai sužinau kas bus 2.5 versijoj 🙂

  7. Domas
    November 21st, 2009 at 14:42 | #7

    Priminė labai seniai vykusius bandymus su Maya. Šaunu, kad ir Blender taip mokės.

  1. No trackbacks yet.