Remesh, Boolean modifikatoriai ir kiti 2.62 dalykėliai
..tai vienos ryškiausių vakar išleistos Blender 2.62 versijos naujienų. Jau jaučiama projekto „Mango“ įtaka, nes didžiausias dėmesys skiriamas Motion Tracking ir Cycles. Remesh ir atnaujintas Boolean modifikatoriai buvo reikalingas papildymas modeliavimo įrankių paletėje.
Remesh keičia objekto topologiją nekeisdamas jo geometrijos (formos). Kadangi tai yra modifikatorius, jo efektą galima reguliuoti keliais parametrais, o nepatikus – išjungti. Tai nėra „lengviausias“ modifikatorius, toli gražu. Bet jei jo reikia kaip modeliavimo įrankio, galima panaudoti iš karto pasinaudoti „apply“ funkcija ir pakeisti topologiją neapsunkinant darbo vėliau. Vienas įdomesnių nustatymų/efektų šiame modifikatoriuje: „Mode: Blocks“. Jis pakeičia esamą objektą į panašų, bet sudarytą iš kubelių.
Boolean modifikatorius buvo ir anksčiau, bet daugelis vartotojų nebuvo patenkinti jo veikimu. Dabar naudojama kita biblioteka, kitas algoritmas, ir liudininkai teigia, kad rezultatai tikrai geresni. Nors ši funkcija modeliuojant tinkama naudoti tik išimtinais atvejais, bet vistiek malonu, kai prireikus veikia teisingai.
Taip pat patobulinti darbo su UV tekstūromis įrankiai, Cycles varikliukas jau gali generuoti sluoksniuotą rezultatą, taip pat palaikomi ir „render passes“. Renderinimas paspartėjo. Buvo pasikeitimų ir Game Engine, python, padaryti keli vartotojo sąsajos patobulinimai. Pilną sąrašą kas buvo nuveikta skaitykite blenderio wiki. Parsisiųsti, kaip visada, galima iš blender.org.