Renderio ateitis
Blender, kaip ir kiekvienas atviro kodo projektas, yra kuriamas visos bendruomenės, ir kiekvienas gali dalyvauti procese. Tuo pačiu kiekvienas projektas turi grupę žmonių, kurie į projektą įdeda ryškiai daugiau laiko ir pastangų nei kiti. Blender Institute, norėdami užtikrinti, kad esminiai darbai vyktų sklandžiai, buvo pasamdę keletą patyrusių programuotojų dirbti “pilnu etatu”, kai buvo perrašoma 2.5 versija ir kuriamas „Sintel“.
Vienas šių programuotojų, Brecht van Lommel, rašęs pakeitimus Blender Internal renderiui, vėliau nusprendė ieškoti naujų iššūkių ir įsidarbino kompanijoje, kuriančioje Octane render (visai įdomus renderis, beje). Tačiau dabar jis nusprendė sugrįžtį į Blender programuotojų gretas ir Blender Institute surado lėšų pasamdyti jį ilgesniam laikui, pilnu etatu. Visai galima atspėti, prie ko jis dirbs sugrįžęs, ar ne? 🙂 Planuose: perrašyti medžiagų ir šeiderių sistemą, padaryti ją valdomą nodes pagalba. Tuo pačiu ženkliai pagerinti integraciją su išoriniais renderiais, leidžiant jiems integruotis sukuriant savo nodes. Taip pat planuose tikras GI, fizika paremtas renderinimas. Tuo pačiu Brecht’as paskutinius kelis mėnesius dirbo prie naujo atviro kodo renderio „Cycles“, kuris šiuo metu veikia su smarkiai modifikuotu blenderiu. Atrodo tai.. puikiai:
Blender Internal dar kurį laiką bus tobulinamas, bet jo paskutinioji jau ne už kalnų, vistik tai morališkai senstelėjęs daiktas. Ar Cycles taps nauju BI – neaišku. Gal tiesiog vieną dieną pasileisime Blender’į ir iš kart turėsime visą puokštę renderių pasirinkimui: Lux, Mitsuba, Yafaray.. Ir visi jie bus valdomi nodes pagalba, ir sąsaja dėl to nesikeis. Skamba.. gražiai? 🙂 Daugiau informacijos apie artėjančius pasikeitimus galima rasti blenderio kodo tinklaraštyje.
pagaliau taps tikru konkurentu komerciniams softams jeigu tik viskas pavyks
Jei BI pagerins, tai nebebus jis atgyvena. Šiuo metu taip, jis atgyvena. Nes daugelis naudojasi external render varikliais ir retas kuris dar krapštosi prie Blender Internal. Nors nepasakyčiau kad tas pats BI yra niekam tikęs. Nodes pagalba galima sukurti tikrai įspūdingų rezultatų. Plius, kad kiti renderiai ne viską perima iš blenderio(materialai, textūros, šviesų dydžiai, šešėliai ir t.t.).