Naujas Blender 2.68
Tradiciškai – daug malonių dalykėlių sukurta. Šį kartą kliuvo nemažai dėmesio ir modeliavimo įrankiams, taip pat fizikai (dūmams, ugniai), video sintezei. Taip pat, prie Cycles patobulinimų paminėtas iki 20% renderinimo greičio padidėjimas, kuo galima nesunkiai suabejoti. Reikės turint laiko patestuoti šią ir senesnes versija su ta pačia scena, ir pažiūrėti, kaip ten iš tikrųjų. Taip pat nuo praeitos versijos su Cycles jau veikia ir “strand” renderis, kitaip tariant – plaukai. Tai buvo vienas iš tų dalykėlių, kuriuo BI renderis vis dar lenkė Cycles. Jau nebe. Plaukų atvaizdavimas gerokai geresnis Cycles atveju, bet valdymas kiek sudėtingas. Tai bus tikiausiai pirmutinis dalykas, kurį išbandysiu. Gal net trumpą pamokėlę sukurti, jai kam įdomu..?
Visas 2.68 naujienų sąrašas. Gal kas nori lažintis kada išeis 2.68a? 🙂