Home > Naujienos > Blender 2.48

Blender 2.48

2.48 įžanginis paveikslėlis

Nespėjome apsidairyti, ir išėjo dar viena Blender versija. Šios, gana greit išleistos laidos priežastis buvo atviro žaidimo projektas “Yo Frankie!”, kodiniu pavadinimu “Apricot”. Nors kalbant apie šią laidą visada buvo labiausiai minimi Game Engine pakeitimai, tačiau nustebino ir kitų naujų galimybių kiekis. Versijos vinis yra GLSL medžiagos, naudotinos 3D lange nerenderinant ir beveik identiškai atrodančios žaidimo aplinkoje, įskaitant realaus laiko šešėlius. Taip pat į laidą įtrauktas blender.lt jau anonsuotas realaus laiko minkštų kūnų palaikymas.

O kas dar naujo? Du nauji modifikatoriai – “Simple deform” ir  “Shirnkwrap” (pastarasis labai įdomus). Sculpt mode patobulinimai – galima nustatyti “teptuko” formą, skysčių simuliacijos kontrolė dalelių (particles) pagalba, patobulintas “vėjo” generavimas “force field” objektų pagalba, šešėliai nuo šiol gali būti spalvoti.

Jei kas bandėte rašyti python skriptus pačiame Blenderyje, greičiausiai buvote gerokai nusivylę, nes teksto redaktorius buvo švelniai tariant silpnas: reikėjo pastoviai žvilgčioti į API dokumentaciją norint panaudoti paprasčiausias funkcijas, teksto valdymas buvo komplikuotas. Nuo šios laidos situacijas keičiasi – Blender tekstų ir skriptų redaktorius įgavo naujų galimybių, primenančių programuotojo redaktorių: automatiškai užbaigiami standartiniai ir API sakiniai, generuojami naujai kuriamų klasių/metodų šablonai. Visa, kas greitina skriptų rašymą ir daro jį mažiau skausmingu. Ši galimybė dar turi vietos tobulėjimui, tačiau pradžia tikrai gera.

Kaip visada: pilnas naujų galimybių sąrašas ir versijos parsisiuntimui. Įdomus pastebėjimas – nuo šiol oficialioje svetainėje yra ir versija, skirta 64 bitų windows OS. Anksčiau tokią versiją būdavo galima gauti tik graphicall.org.

Categories: Naujienos Tags:
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.